به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، معصومه توکلی، مدیرکل دفتر مشاوره و امور روان شناختی معاونت سلامت اجتماعی بر ارتقاء کمیت و کیفیت خدمات تخصصی سازمان بهزیستی در صدای مشاوره تاکید کرد و گفت: نقش سوپروایزرها (ناظرین فنی )در بهبود مستمر کیفیت پاسخدهی تماس گیرندگان بسیار مهم و بنیادی است.
گفتنی است: سازمان بهزیستی در سال ۱۳۷۲ برای اولین بار مرکز صدای مشاور ( خط ۱۴۸۰) را در تهران راه اندازی کرده است و در حال حاضر بیش از ۵۰۰ نفر روانشناس ومشاور در سراسر کشور به ارائه خدمات روانشناختی در حیطه مشاوره پیش از ازدواج ، خانواده ، زوج ، تربیت کودک ، اعتیاد و ..... میپردازد. این خدمات به صورت رایگان و از ۸ صبح تا ۱۲ شب به افراد متقاضی ارائه می شود.
شایان ذکر است: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱،۶۸۸،۰۵۲ تماس موفق با خط ۱۴۸۰ در سراسر کشور برقرار شده است و افراد تماس گیرنده از خدمات متخصصین در این زمینه بهره مند شده اند.
در انتهای جلسه مهری سادات موسوی معاون سلامت اجتماعی سازمان بهزیستی کشور ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همکاران بر لزوم داشتن رویکرد علمی، دقیق و هدفمند و با نگاه بر وضعیت فرهنگی و اجتماعی در فرایند ارائه خدمات تاکید کرد.
نظر شما